Jak schudnąć 1 kilogram na tydzień? Dieta, trening i rola suplementacji w procesach redukcyjnych

Jak schudnąć

Redukcja jednego kilograma na tydzień to cel nie jednej kobiety. Aby chudnąć w takim tempie należy nie tylko zmienić nawyki żywieniowe, ale także zadbać o aktywność fizyczną. Niekiedy również niezbędna będzie suplementacja.

Światowa Organizacja Zdrowia alarmuje – w ciągu najbliższych kilku lat wzrost ludności borykających się z nadwagą może być jeszcze większy. Niestety, świadomość społeczna w kontekście konsekwencji wynikających z nadwagi jest niewielka. Dlatego też, wiele osób po prostu ignoruje ten defekt i traktuje to jako problem natury kosmetycznej.

Nadwaga to znacznie poważniejsza przypadłość, która bardzo szybko może przerodzić się w otyłość. Ta jest niesamowicie groźna, doprowadza do śmierci nawet 3 miliony osób rocznie.

Nie lekceważ nadwagi i zacznij odchudzanie!

Odchudzanie to proces, który kojarzy się z ogromnym zaangażowaniem. W zasadzie – nie jest to błędne. Proces redukcji zbędnych kilogramów wymaga bowiem niemałej samodyscypliny. Można go sobie jednak ułatwić i przyśpieszyć – korzystając z rozmaitych suplementów diet.

Jaką dietę zastosować?

Diet odchudzających jest naprawdę wiele. Różnego rodzaju jadłospisu różnią się skutecznością, formą, bilansem i oczywiście posiłkami. Trudno wskazać „uniwersalne” rozwiązanie będące gwarantem wysokiej skuteczności.

Odradzamy stosowanie diet o niepełnym bilansie. Mogą one bowiem skutkować osłabieniem organizmu i licznymi defektami zdrowotnymi. Zdecydowanie rozsądniej jest postawić na jadłospis w pełni zbilansowany i pełnowartościowy.

Dieta powinna być również regularna. W praktyce oznacza to stałe pory posiłków, których konsumpcja musi być realizowana w równych odstępach czasu.

Jaki trening zastosować?

Form treningowych na odchudzanie jest równie dużo, co samych diet. Nie jest ważne, które ćwiczenia będziemy realizować. Istotne jest jednak to, jak intensywny będzie trening i ile będzie trwać.

Według badań, najefektywniejsza intensywność to taka, która oscyluje w granicach 60-85% tętna maksymalnego. Można ją przyrównać do biegu w tempie około 6:00/1km, czy jazdy na rowerze w tempie 4:00/1km. 

Objętość treningowa powinna wynosić od 5 do nawet 14 sesji treningowych po 45-60 minut.

Jaką suplementację zastosować?

Na rynku suplementów diet znaleźć można setki, jeśli nie tysiące produktów dedykowanych osobom, które trudnią się odchudzaniem. Który z nich wybrać? Jak oszacować efektywność danego preparatu? Czy każdy z nich jest skuteczny?

Niestety, efektywność niektórych preparatów pozostawia wiele do życzenia. Dlatego też, wybór – wbrew pozorom nie będzie łatwy. Pragnąc wykorzystać konkretny środek, warto najpierw zaznajomić się z jego opiniami, recenzjami i ocenami. Wszak, to zdecydowanie najlepsza rekomendacja.

Absolutnie odradzamy kierować się tym, co usłyszymy w reklamach. To normalne, że producent próbuje zachwalać swój środek i oferuje, mówiąc kolokwialnie – „gruszki na wierzbie”.

Skuteczność najlepszych suplementów diety potrafi być zaskakująco wysoka. Niekiedy tempo odchudzania po zastosowaniu specjalistycznego preparatu potrafi wzrosnąć niemalże dwukrotnie. 

To jak skuteczny okaże się dany preparat zależy również od danej jednostki, jej uwarunkowań, diety oraz treningu.

Suplementacja to element opcjonalny. Nie jest konieczny, ale jak najbardziej wskazany dla redukcji w tempie 1kg/tydzień.  Powinniśmy zadbać nie tylko o środki, które wspomogą proces redukcji, ale także dostatecznie wzmocnią organizm. Wszak, tak duża utrata wagi (w skali miesiąca +4kg) może skutkować osłabieniem i brakiem sił.

Doskonałym przykładem preparatów, które wpływają zarówno na spalanie tkanki tłuszczowej, jak i siły witalne są: błonnik witalny (np. Fibre Select), jagoda Acai (polecamy tabletki z najwyższą dawką ekstraktu z jagód – Acai Berry Extreme) oraz African Mango (sprawdź: africanmango.pl)

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*